آخـر مواضيع الملتقى

دعــــــاء

العودة  

ملتقى ترفيه الأعضاء لجميع المشاركات الترفيهية والهادفة

� ﬗ▁▂▃▅▆▇★☀二【«: : :ديـوانيــــة الاعضـــــاء : : :»】二☀★▇▆▅▃▂▁ﬗ

ملتقى ترفيه الأعضاء
موضوع مغلق
  رقم المشاركة : [ 2401 ]
قديم 06-26-2011, 11:38 PM
افتراضي


الصعايدة أجدع ناس


صعيدي اشترى بي إم دبليو بمواصفات خاصة ، فيها الكمبيوتر يصلح كل شيء من غير ما يروح التوكيل!
حب الصعيدي يجربها فكسر الباب اللي ع اليمين، فرد الكمبيوتر: يا أيها الباب ارجع كما كنت ، فرجع الباب ، وكسر الباب اللي ع الشمال، فرد الكمبيوتر يا أيها الباب ارجع كما كنت!!!
عجبته الحكاية قام جربها وطار من فوق الكوبري!!
فرد الكمبيوتر: يا أيتها النفس المطمئنة ارجعي إلى ربك راضية مرضية
*********

صعيدي عمل عمليه نجحت عملها
تانى.
*********
صعيدي بيعمل كشف نظر طلع نظره 6/6 فصاحبه بيقوله مش كده تمام قاله
أنا كنت ممكن أجيب أكتر من كده بس الدكتور اللي لخبطني .
*********

صعيدى بيقول لصاحبه .. بالي مشغول من
امبارح يا هريدى قاله يبجى اكيد حد رافع السماعه .
*********
واحد بلدياتنا دخل حمام افرنجي اخد معاه مترجم.

*********


صعايده بيلعبوا شطرنج الملك مات
مشلول .
*********
مجموعة صعايده ماتوا غرقانين في غواصة بعد التحقيق في الحادث اكتشفوا أن واحد فيهم سمع خبط بره فتح يشوف مين ..
*********
صعيدي أشترى تاكسي كل لما حد يقوله تاكسي يقوله أيوه تاكسي.
*********

واحد صعيدي ماشي في الشارع لقى قشرة
موز .... قال ييييه حتزحلق تاني.
*********
صعيدي أشتري عربية شبح طلع علي الطريق السريع عشان يجربها فشغل الراديو لقي المذيع بيقول هنا لندن الصعيدي قال يلعن أبو السرعة .
*********
الواد: بتعمل اية يابا؟؟
ابوه: بكتب جواب لعمك .
الواد: هو انت بتعرف تكتب؟؟
ابوه: يعني هو عمك اللي بيعرف يقرا يا فالح.
*********


من مواضيع : الكفاح
الكفاح غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2402 ]
قديم 06-27-2011, 12:15 AM
أخصائي صحي
 

cute girl* will become famous soon enough
افتراضي

اليوم .. !
..... آنآ هنا . . [ . . "
ولـكن سوف يآتي يوم وآكون ........للآبـد . .|~
وقتها لا اريد سوى السماح من الجميع‘
من مواضيع : cute girl*
cute girl* غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2403 ]
قديم 06-27-2011, 12:49 AM
أخصائي صحي
 

cute girl* will become famous soon enough
افتراضي

نفسي أحد يرد علي بكلمه ويقولي :
ليش البشر قاسيه ؟
ليش الناس ماترحم؟
ليش الناس تظلم ؟

وبالنهايه قبر ثم حساب ثم عقاب ..
من مواضيع : cute girl*
cute girl* غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2404 ]
قديم 06-27-2011, 02:49 AM
صحي متميز
 

صريح جدا will become famous soon enough
افتراضي

هذا وضع الشعب السعودي
بعد قليل
ههههههههههههههههههههههه

من مواضيع : صريح جدا
صريح جدا غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2405 ]
قديم 06-27-2011, 03:01 AM
بروفيسور صحي
 

حلم! will become famous soon enough
افتراضي

اقتباس
  المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cute girl*
نفسي أحد يرد علي بكلمه ويقولي :

ليش البشر قاسيه ؟
ليش الناس ماترحم؟
ليش الناس تظلم ؟

وبالنهايه قبر ثم حساب ثم عقاب ..

كذا الدنيا وبتكون كذا ومانقدر نغيرها.,’!
من مواضيع : حلم!
حلم! غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2406 ]
قديم 06-27-2011, 04:01 AM
مشرف سابق
 

قلم خـاص will become famous soon enough
افتراضي

اقتباس
  المشاركة الأصلية كتبت بواسطة cute girl*
نفسي أحد يرد علي بكلمه ويقولي :


ليش البشر قاسيه ؟
ليش الناس ماترحم؟
ليش الناس تظلم ؟

وبالنهايه قبر ثم حساب ثم عقاب ..

لأنهم وبكل سذاجه طبقو المثل القائل :
( عامل الناس بما تحب أن تعامل به)
ومن باب ( كما تدين تدان ) يتم التعامل بالقسوة وعدم الرحمة والظلم
لـ سداد ديونهم من الماضي ..
والحقيقه هي البعد عن الله وضعف الوازع الديني
والتكالب على مصالح الدنيا ..

لا ضغينه ..

فقط وجهة نظر أسمعها كثيراً من بعض أشباه البشر
كنت أحمل هذا التساؤل من قبل وبهذا رُدْ علي ...

كنت هنا .,
من مواضيع : قلم خـاص
قلم خـاص غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2407 ]
قديم 06-27-2011, 09:17 PM
أخصائي صحي
 

cute girl* will become famous soon enough
افتراضي

اقتباس
  المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلم خـاص
لأنهم وبكل سذاجه طبقو المثل القائل :

( عامل الناس بما تحب أن تعامل به)
ومن باب ( كما تدين تدان ) يتم التعامل بالقسوة وعدم الرحمة والظلم
لـ سداد ديونهم من الماضي ..
والحقيقه هي البعد عن الله وضعف الوازع الديني
والتكالب على مصالح الدنيا ..

لا ضغينه ..

فقط وجهة نظر أسمعها كثيراً من بعض أشباه البشر
كنت أحمل هذا التساؤل من قبل وبهذا رُدْ علي ...


كنت هنا .,

الله يجزاك خير مارتحت الا لما قرأت هذه الكلمات الطيبه
والله اني محتاره من البشر بس ماقول الا يااربي حسن الخاتمه
شكرآ لك قلم خاص ع مواستك
من مواضيع : cute girl*
cute girl* غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2408 ]
قديم 06-27-2011, 09:19 PM
أخصائي صحي
 

cute girl* will become famous soon enough
افتراضي

اقتباس
  المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حلم!
كذا الدنيا وبتكون كذا ومانقدر نغيرها.,’!


شكرآ حلم بكل كلمه نطق بها لسانك ...
تحيتي لك اختي
من مواضيع : cute girl*
cute girl* غير متواجد حالياً  
  رقم المشاركة : [ 2409 ]
قديم 06-27-2011, 10:14 PM
Banned عضو موقوف
 

العـــود الأزرق will become famous soon enough
افتراضي

السلام عليكم

مسائكم عود أزرق


وينكم مالكم حس


ووين شهر مارص <<< نطق بعض ناس هههههههههه
من مواضيع : العـــود الأزرق
العـــود الأزرق غير متواجد حالياً  
موضوع مغلق

مواقع النشر (المفضلة)


مواضيع مشابهه ننصح بقراتها
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
الي يرد علي له دعوه من القلب do0ode منتدى المراكز الصحية ومنسوبيها 16 04-10-2011 02:01 AM
كيف الطريقه للمشاركه في انتداب الحج ابوعبدالرحمن ابوعبدالرحمن ملتقى المواضيع العامة 0 08-05-2010 08:56 PM
دعوه للتعارف حجازية ملتقى تمريض النساء والولاده والاطفال 10 05-06-2007 10:11 PM

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

كود [IMG]متاحة
كود HTML معطلة
Pingbacks are متاحة



الساعة الآن 12:17 PM

ضع بريدك هنا لتصلك اخر المواضيع

ملاحظة مهمه :ستصل الى بريدك رسالة تفعيل بعد كتابة احرف التاكيد
يجب الاطلاع على البريد لاستكمال عملية الاشتراك


Powered by vBulletin® Version 3.8.9
.Copyright ©2000 - 2015, Jelsoft Enterprises Ltd
هذا الملتقى هو مجرد ملتقى لمنسوبي وزارة الصحة ولا يمثل الوزارة إطلاقا
وجميع المشاركات التي تطرح في الملتقى لا تعبر بالضرورة عن رأي إدارة الملتقى
ولكن تعبر عن رأي كاتبها فقط